W ramach podsumowania pracy szkoły po pierwszym półroczu warto także dokonać oceny udzielanej w placówce pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Krótko omawiamy, na czym warto bazować przy tym zadaniu oraz jak wykorzystać wypracowane wnioski w planowaniu kolejnych działań przedszkola w związku z pomocą psychologiczno-pedagogiczną
W ramach podsumowania pracy przedszkola po pierwszym półroczu warto także dokonać oceny udzielanej w placówce pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Krótko omawiamy, na czym warto bazować przy tym zadaniu oraz jak wykorzystać wypracowane wnioski w planowaniu kolejnych działań przedszkola w związku z pomocą psychologiczno-pedagogiczną.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny nie jest dokumentem przekazywanym w razie przeniesienia dziecka do innej placówki. Nie może jednak odmówić wydania go rodzicom, oni z kolei mogą przekazać go nowemu dyrektorowi. Czy wykorzystanie IPET z poprzedniego przedszkola jest dopuszczalne?
Dyrektor przedszkola przed rozpoczęciem pracy związanej z planowaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej w nowym roku szkolnym powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją opracowywaną w roku minionym. Pomoże mu to zebrać wnioski dotyczące koniecznych zmian i stworzyć harmonogram optymalnie dostosowany do potrzeb dzieci oraz nauczycieli.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.