Archiwalny

Pomoc psychologiczno-pedagogiczną warto zaplanować na cały rok szkolny

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Data aktualizacji dokumentu: 30 września 2014
Dokument archiwalny

Dyrektor przedszkola przed rozpoczęciem pracy związanej z planowaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej w nowym roku szkolnym powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją opracowywaną w roku minionym. Pomoże mu to zebrać wnioski dotyczące koniecznych zmian i stworzyć harmonogram optymalnie dostosowany do potrzeb dzieci oraz nauczycieli.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin