Aktualny
Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i zajęcia rewalidacyjne

Często popełnianym błędem jest zaliczanie zajęć rewalidacyjnych i zajęć rewalidacyjno-wychowawczych do tego samego rodzaju form pomocy udzielanej uczniom. Tymczasem podstawa prawa i zasady organizacji tych zajęć są odmienne. Sprawdź, na czym polegają różnice pomiędzy zajęciami rewalidacyjnymi a zajęciami rewalidacyjno-wychowawczymi i komu dedykowane są te dwie formy zajęć.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Jaka jest podstawa organizacji zajęć rewalidacyjno-wychowawczych.
- Dla kogo przedszkole ma obowiązek realizować zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze.
- Jaki jest cel zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w przedszkolu.
- Jak przebiega organizacja zajęć rewalidacyjno-wychowawczych.
- Jak dokumentuje się zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze.
- Jakie są różnice między zajęciami rewalidacyjnymi a zajęciami rewalidacyjno-wychowawczymi.
- Które przepisy określają zasady organizacji zajęć rewalidacyjnych oraz zajęć rewalidacyjno-wychowawczych.
- Dla kogo przeznaczone są zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i jak różnią się od grupy docelowej zajęć rewalidacyjnych.
- Jakie cele mają zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze w porównaniu do celów zajęć rewalidacyjnych.
- Które podmioty mogą prowadzić zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze oraz rewalidacyjne.
- Jakie są wymagania kwalifikacyjne dla nauczycieli prowadzących zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze.
- Czy uczestnictwo w zajęciach rewalidacyjno-wychowawczych jest równoznaczne z realizacją obowiązków edukacyjnych.
- Jak dokumentować zajęcia rewalidacyjne.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer

Dodano: 19.03.2025