Aktualny
Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w nowym roku szkolnym
Epidemia wpływa nie tylko na zmiany w organizacji pracy przedszkola, ale także na zdrowie, samopoczucie i ogólne funkcjonowanie dzieci w środowisku. Izolacja, przemoc fizyczna i psychiczna w domach to zjawiska, które nasiliły się w czasie epidemii i które należy uwzględnić przy planowaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w nowym roku szkolnym, by możliwie w najlepszej formie udzielić dzieciom wsparcia. Sprawdź, jak podejść do tego zadania, i zaplanuj formy wsparcia adekwatne do potrzeb dzieci i aktualnej sytuacji epidemiologicznej.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jaki wpływ na zakres wsparcia udzielanego dzieciom w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej ma trwająca pandemia?
- Jakie są zadania przedszkola związane z pomocą psychologiczno-pedagogiczną.
- Jak powinna przebiegać realizacja profilaktyczno-wychowawczej funkcji przedszkola.
- Na czym polega bezpieczne korzystanie z technologii cyfrowych.
- Jak zapewnić dzieciom poczucie bezpieczeństwa.
- Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- W jaki sposób przygotować nauczycieli na udzielenie wsparcia dzieciom w czasie pandemii.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024