Aktualny

13 zasad, które dyrektor powinien wykorzystać w procesie budowania wizerunku przedszkola

Autor: Magdalena Goetz

Data aktualizacji dokumentu: 2 sierpnia 2024
  13 zasad, które dyrektor powinien wykorzystać w procesie budowania wizerunku przedszkola

Tworzenie wizerunku przedszkola to długotrwały i wieloaspektowy proces obejmujący działania na różnych obszarach i trwający w zasadzie tak długo, jak długo istnieje przedszkole. Jak budować wizerunek, aby przedszkole zostało zauważone i zapamiętane nie tylko przez rodziców i dzieci, ale również środowisko lokalne?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie są najważniejsze zasady budowania wizerunku przedszkola?
  • Dlaczego warto włożyć wysiłek w wizerunek placówki w jej początkowej fazie działalności?
  • Czym jest fasadowy wizerunek przedszkola i jak wpływa na marketing przedszkola?
  • Dlaczego satysfakcja rodziców i przedszkolaków jest fundamentem pozytywnego wizerunku przedszkola?
  • Jak przeprowadzić analizę aktualnego i pożądanego wizerunku placówki?
  • Jakie narzędzia można wykorzystać do badania opinii rodziców na temat przedszkola?
  • Co uwzględnić w analizie SWOT przedszkola i dlaczego jest to ważne?
  • Jakie kroki podjąć w celu poprawienia słabych stron placówki i uwypuklenia jej mocnych stron?
  • Jakie zmiany warto wprowadzać w krótkim i długim okresie, aby wzmocnić wizerunek przedszkola?
  • Jak utrzymać pozytywny wizerunek przedszkola w dłuższej perspektywie czasowej?
  • Jakie działania podjąć, aby wzmocnić wizerunek nowo powstałego przedszkola?
  • Co zrobić, aby poprawić negatywny wizerunek placówki?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.

Autor: Magdalena Goetz

Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, trenerka umiejętności interpersonalnych, a także autorka wielu publikacji z zakresu psychologii pracy, psychologii wychowawczej, relacji międzyludzkich oraz zdrowia psychicznego.
Numer 133 Sierpień/Wrzesień 2024 r.
Dodano: 26.08.2024

Numer 133 Sierpień/Wrzesień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin