Aktualny
13 zasad, które dyrektor powinien wykorzystać w procesie budowania wizerunku przedszkola
Tworzenie wizerunku przedszkola to długotrwały i wieloaspektowy proces obejmujący działania na różnych obszarach i trwający w zasadzie tak długo, jak długo istnieje przedszkole. Jak budować wizerunek, aby przedszkole zostało zauważone i zapamiętane nie tylko przez rodziców i dzieci, ale również środowisko lokalne?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie są najważniejsze zasady budowania wizerunku przedszkola?
- Dlaczego warto włożyć wysiłek w wizerunek placówki w jej początkowej fazie działalności?
- Czym jest fasadowy wizerunek przedszkola i jak wpływa na marketing przedszkola?
- Dlaczego satysfakcja rodziców i przedszkolaków jest fundamentem pozytywnego wizerunku przedszkola?
- Jak przeprowadzić analizę aktualnego i pożądanego wizerunku placówki?
- Jakie narzędzia można wykorzystać do badania opinii rodziców na temat przedszkola?
- Co uwzględnić w analizie SWOT przedszkola i dlaczego jest to ważne?
- Jakie kroki podjąć w celu poprawienia słabych stron placówki i uwypuklenia jej mocnych stron?
- Jakie zmiany warto wprowadzać w krótkim i długim okresie, aby wzmocnić wizerunek przedszkola?
- Jak utrzymać pozytywny wizerunek przedszkola w dłuższej perspektywie czasowej?
- Jakie działania podjąć, aby wzmocnić wizerunek nowo powstałego przedszkola?
- Co zrobić, aby poprawić negatywny wizerunek placówki?
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 26.11.2024