Budowanie pozytywnego wizerunku przedszkola to jeden z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania placówką. Dobrze zaplanowane działania wizerunkowe wpływają na zainteresowanie ofertą przedszkola, zaufanie rodziców oraz postrzeganie placówki w środowisku lokalnym. W tym artykule przedstawiamy 13 praktycznych zasad, które pomogą dyrektorowi świadomie i konsekwentnie kreować dobry obraz przedszkola – zarówno na co dzień, jak i w sytuacjach szczególnych.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Eksponowanie wizerunku dziecka na stronie internetowej przedszkola jest dozwolone, jeżeli rodzice wyrazili na to zgodę. Czy taka zgoda jest bezterminowa, czy może po ukończeniu przez dziecko przedszkola trzeba usunąć wszystkie zdjęcia z jego wizerunkiem? Sprawdź, czy i na jaki okres rodzicie wyrazili zgodę na ich udostępnianie i upewnij się, że przedszkole nie narusza niczyich dóbr osobistych.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.