Archiwalny

Dobre praktyki w postępowaniu z korespondencją przedszkolną

Małgorzata Celuch

Autor: Małgorzata Celuch

Data aktualizacji dokumentu: 21 września 2022
Dokument archiwalny
Procedura postępowania z korespondencją przedszkolną

Przestrzeganie zasad odbioru i właściwej rejestracji korespondencji przychodzącej do przedszkola to częsty problem w wielu placówkach. Dlatego podpowiadamy, jak postępować z korespondencją przedszkolną. Wyjaśniamy również, w jakim terminie rozpatrywać sprawy takie jak odpowiedź na pismo czy skargę.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak krok po kroku powinno wyglądać postępowanie z korespondencją przedszkolną?
  • Czy pracownik sekretariatu może otwierać wszystkie przesyłki?
  • Czym jest rejestr przesyłek specjalnego rodzaju i jak go prowadzić?
  • Jak postępować ze skargami składanymi przez rodziców?

Postępowanie z korespondencją przedszkolną − zasady obowiązują od momentu doręczenia

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin