Archiwalny
Dobre praktyki w postępowaniu z korespondencją przedszkolną
Dokument archiwalny
Przestrzeganie zasad odbioru i właściwej rejestracji korespondencji przychodzącej do przedszkola to częsty problem w wielu placówkach. Dlatego podpowiadamy, jak postępować z korespondencją przedszkolną. Wyjaśniamy również, w jakim terminie rozpatrywać sprawy takie jak odpowiedź na pismo czy skargę.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak krok po kroku powinno wyglądać postępowanie z korespondencją przedszkolną?
- Czy pracownik sekretariatu może otwierać wszystkie przesyłki?
- Czym jest rejestr przesyłek specjalnego rodzaju i jak go prowadzić?
- Jak postępować ze skargami składanymi przez rodziców?
Postępowanie z korespondencją przedszkolną − zasady obowiązują od momentu doręczenia
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024