• Poradnik Dyrektora PrzedszkolaPoradnik Dyrektora Przedszkola
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów
  • x
  • SKLEP (NOWOŚĆ)
  • Rekrutacja do przedszkola
  • Odpowiedzialność dyrektora
  • Współpraca z rodzicami
  • Nadzór pedagogiczny
  • Organizacja pracy przedszkola
  • Pomoc p-p
  • Bezpieczeństwo i opieka
  • Kadry i płace
  • Przedszkola niepubliczne

rejestr korespondencji jako zbiór danych osobowych

Procedura postępowania z korespondencją przedszkolną

Dobre praktyki w postępowaniu z korespondencją przedszkolną

Przestrzeganie zasad odbioru i właściwej rejestracji korespondencji przychodzącej do przedszkola to częsty problem w wielu placówkach. Dlatego podpowiadamy, jak postępować z korespondencją przedszkolną. Wyjaśniamy również, w jakim terminie rozpatrywać sprawy takie jak odpowiedź na pismo czy skargę.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak krok po kroku powinno wyglądać postępowanie z korespondencją przedszkolną?
  • Czy pracownik sekretariatu może otwierać wszystkie przesyłki?
  • Czym jest rejestr przesyłek specjalnego rodzaju i jak go prowadzić?
  • Jak postępować ze skargami składanymi przez rodziców?

Postępowanie z korespondencją przedszkolną − zasady obowiązują od momentu doręczenia

  • Małgorzata Celuch
  • 21 września 2022 r.
  • Nr 70 - listopad/grudzień 2019
4813

Nagrody i wyróżnienia

PortalPrzedszkolny.pl

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

PortalOświatowy.pl
Epedagogika.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.