Archiwalny

Wiedza o realizacji podstawy programowej powinna być pozyskiwana z różnych źródeł

Data aktualizacji dokumentu: 27 listopada 2014
Dokument archiwalny

Nie ma gotowego i uniwersalnego narzędzia do badania realizacji podstawy programowej. Sposób monitorowania zależy od decyzji dyrektora. Analiza realizacji podstawy programowej powinna jednak dotyczyć nie tylko wymaganych treści, ale także postulowanych celów ogólnych.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin