Aktualny

Znaczenie współpracy z rodzicami w kontekście oceny gotowości szkolnej dziecka

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Data aktualizacji dokumentu: 15 marca 2024
Znaczenie współpracy z rodzicami w kontekście oceny gotowości szkolnej dziecka

Gotowość szkolna to złożone zagadnienie obejmujące wiele aspektów rozwoju dziecka, takich jak możliwości fizyczne, umiejętności społeczne, emocjonalne, poznawcze. Właściwa ocena gotowości szkolnej jest kluczowa dla zapewnienia dziecku optymalnych warunków nauki i rozwoju w szkole podstawowej. W tym procesie niezwykle ważna jest współpraca z rodzicami. Dowiedz się, jak współpracować z rodzicami, aby dokonać rzetelnej oceny dojrzałości szkolnej. 

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest ocena gotowości szkolnej dziecka i jakie aspekty rozwoju uwzględnia?
  • Jakie są kluczowe etapy procesu oceny gotowości szkolnej?
  • Dlaczego współpraca z rodzicami jest tak ważna w kontekście oceny gotowości szkolnej dziecka?
  • Jakich informacji powinni dostarczyć rodzice, aby wspomóc ocenę gotowości szkolnej ich dziecka?
  • W jaki sposób nauczyciele i rodzice mogą efektywnie współpracować, aby wspierać dziecko w przygotowaniach do szkoły?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin