Aktualny
18 zasad działania zespołu pracującego z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Za organizowanie w przedszkolu kształcenia specjalnego dla dziecka z orzeczeniem odpowiada dyrektor. Z kolei planowanie i koordynowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest zadaniem zespołu nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i specjalistów. Dowiedz się, jakimi zasadami udzielania pomocy należy się kierować. Poznaj zadania i zasady działania zespołu pracującego z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto jest odpowiedzialny za organizowanie kształcenia specjalnego dla dziecka z orzeczeniem w przedszkolu?
- Jakie są podstawowe zadania zespołu pracującego z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego?
- Jakie są zasady opracowywania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) dla dziecka z orzeczeniem?
- Jakie elementy musi uwzględnić IPET?
- Kto jest odpowiedzialny za wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z orzeczeniem?
- Czy zasady działania zespołu pracującego z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego są stosowane także w przedszkolach niepublicznych oraz punktach przedszkolnych?
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024