Archiwalny

Diagnoza przedszkolna a informacja o gotowości do rozpoczęcia nauki – na czym polega zmiana przepisów

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Data aktualizacji dokumentu: 13 stycznia 2019
Dokument archiwalny

W ostatnim okresie w środowisku nauczycielskim pojawiło się pytanie – czy informacja o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole ma być opracowana wyłącznie na podstawie prowadzonych obserwacji? Rozwiewamy wątpliwości –regulacje dotyczące obserwowania i diagnozowania dzieci uczęszczających do przedszkola się nie zmieniły.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin