Aktualny

Dziecko, które nie zna języka polskiego, powinno zostać objęte pomocą psychologiczno-pedagogiczną

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Data aktualizacji dokumentu: 2 grudnia 2022
  Dziecko, które nie zna języka polskiego, powinno zostać objęte pomocą psychologiczno--pedagogiczną

Do przedszkoli zaczęły uczęszczać dzieci z Ukrainy. Często zdarza się, że nie mówią one w języku polskim. Pojawia się wówczas problem, w jaki sposób powinno się podejść do diagnozy gotowości szkolnej tego dziecka. W jaki sposób badać postępy w nauce odbywającej się w języku polskim, gdy dziecko praktycznie nic nie rozumie w tym języku. Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Dopasowanie metod do możliwości uczniów.

Jak powinna wyglądać pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla dziecka z Ukrainy.

Jakie obowiązki ma nauczyciel.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin