Do przedszkoli zaczęły uczęszczać dzieci z Ukrainy. Często zdarza się, że nie mówią one w języku polskim. Pojawia się wówczas problem, w jaki sposób powinno się podejść do diagnozy gotowości szkolnej tego dziecka. W jaki sposób badać postępy w nauce odbywającej się w języku polskim, gdy dziecko praktycznie nic nie rozumie w tym języku. Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Dopasowanie metod do możliwości uczniów.
Jak powinna wyglądać pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla dziecka z Ukrainy.
Jakie obowiązki ma nauczyciel.
Sprawdź, czy poradnia psychologiczno-pedagogiczna może odmówić pomocy dziecku z przedszkola niepublicznego. Dowiedz się także, jakie obowiązki spoczywają na przedszkolu w przypadku odmowy udzielania wsparcia.
Czy rodzaj przedszkola ma wpływ na wybór poradni
Kto dokonuje oceny poziomu funkcjonowania dziecka
Kiedy poradnia powinna rozwiązać problem
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.