12 sposobów na promowanie przedszkola niepublicznego
Obecnie coraz trudniejsze staje się prowadzenie działalności gospodarczej. Prowadząc przedszkole niepubliczne, jego dyrektor musi zadbać o wiele kwestii: organizację pracy placówki i nadzór nad personelem, grafik zajęć, nadzór nad sprzętem i wyposażeniem, prowadzenie dokumentacji itd. Ale to nie wszystko – pojawia się jeszcze kwestia promocji placówki, utrzymanie strony internetowej przedszkola, obsługa systemu informatycznego i wiele innych czynności, którymi na co dzień zajmuje się dyrektor. Dzisiaj, podobnie jak w innych branżach, liczy się skuteczność działania, bezpośredni kontakt z klientem – rodzicem – oraz konsekwencja realizacji założeń, które definiuje dobrze przygotowana strategia marketingowa.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.: Jak promować przedszkole. Mocne i słabe strony placówki. Działania reklamowe. Elementy wyróżniające. Promocja w mediach. |
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.