Aktualny
Zmiana nazwy przedszkola niepublicznego a opinie Sanepidu i Straży Pożarnej?
Osoba prowadząca przedszkole niepubliczne może podjąć decyzję o zmianie jego nazwy. W takim przypadku wymagane jest zgłoszenie tego faktu do organu dokonującego wpisu do ewidencji. Sprawdzamy, czy zgłaszając taki wpis trzeba również dołączyć nowe opinie wydane przez Sanepid i Straż Pożarną.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy zmiana nazwy przedszkola generuje konieczność uzyskania nowych opinii Sanepidu oraz Straży Pożarnej?
- W jakim terminie zgłosić zmianę nazwę przedszkola niepublicznego do organu dokonującego wpisy do ewidencji zgłosić organowi, który dokonał wpisu przedszkola do ewidencji szkół?
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
nazwa przedszkolaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024