• Poradnik Dyrektora PrzedszkolaPoradnik Dyrektora Przedszkola
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów
  • x
  • SKLEP (NOWOŚĆ)
  • Rekrutacja do przedszkola
  • Odpowiedzialność dyrektora
  • Współpraca z rodzicami
  • Nadzór pedagogiczny
  • Organizacja pracy przedszkola
  • Pomoc p-p
  • Bezpieczeństwo i opieka
  • Kadry i płace
  • Przedszkola niepubliczne

zmiana nazwy przedszkola

  Zmiana nazwy przedszkola niepublicznego a opinie Sanepidu i Straży Pożarnej?

Zmiana nazwy przedszkola niepublicznego a opinie Sanepidu i Straży Pożarnej?

Osoba prowadząca przedszkole niepubliczne może podjąć decyzję o zmianie jego nazwy. W takim przypadku wymagane jest zgłoszenie tego faktu do organu dokonującego wpisu do ewidencji. Sprawdzamy, czy zgłaszając taki wpis trzeba również dołączyć nowe opinie wydane przez Sanepid i Straż Pożarną.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy zmiana nazwy przedszkola generuje konieczność uzyskania nowych opinii Sanepidu oraz Straży Pożarnej?
  • W jakim terminie zgłosić zmianę nazwę przedszkola niepublicznego do organu dokonującego wpisy do ewidencji zgłosić organowi, który dokonał wpisu przedszkola do ewidencji szkół?
  • Leszek Zaleśny
  • 6 grudnia 2024 r.
  • Przedszkola niepubliczne
15540

Nagrody i wyróżnienia

PortalPrzedszkolny.pl

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

PortalOświatowy.pl
Epedagogika.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.