Obecnie coraz trudniejsze staje się prowadzenie działalności gospodarczej. Prowadząc przedszkole niepubliczne, jego dyrektor musi zadbać o wiele kwestii: organizację pracy placówki i nadzór nad personelem, grafik zajęć, nadzór nad sprzętem i wyposażeniem, prowadzenie dokumentacji itd. Ale to nie wszystko – pojawia się jeszcze kwestia promocji placówki, utrzymanie strony internetowej przedszkola, obsługa systemu informatycznego i wiele innych czynności, którymi na co dzień zajmuje się dyrektor. Dzisiaj, podobnie jak w innych branżach, liczy się skuteczność działania, bezpośredni kontakt z klientem – rodzicem – oraz konsekwencja realizacji założeń, które definiuje dobrze przygotowana strategia marketingowa.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
Jak promować przedszkole.
Mocne i słabe strony placówki.
Działania reklamowe.
Elementy wyróżniające.
Promocja w mediach.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.