Aktualny
Odpowiedź na skargę rodziców na nauczyciela – co zrobić, gdy okaże się bezzasadna?
Zdarza się, że rodzicie zaniepokojeni tym, co o pobycie w przedszkolu opowiada dziecko, składają skargę dotyczącą zachowania nauczyciela lub innego pracownika. Dyrektor przedszkola w żadnym razie nie może zignorować takiej skargi. Jeżeli jednak okaże się, że oskarżenie jest bezpodstawne, dyrektor musi zawiadomić rodziców o sposobie załatwienia sprawy.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy każdy rodzic ma prawo do złożenia skargi w przedszkolu i jakie są podstawy prawne tego prawa?
- Jakie są wymagania formalne skargi złożonej przez rodzica w przedszkolu?
- Jakie działania powinien podjąć dyrektor przedszkola, gdy skarga rodziców okaże się bezzasadna?
- Jakie informacje powinno zawierać zawiadomienie o odmownym załatwieniu skargi?
- Co robić, gdy skarga rodziców powtarza się, a wcześniej została uznana za bezzasadną?
- Czy porada dotyczy również przedszkoli niepublicznych oraz innych form wychowania przedszkolnego?
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024