Zdarza się, że rodzicie zaniepokojeni tym, co o pobycie w przedszkolu opowiada dziecko, składają skargę dotyczącą zachowania nauczyciela lub innego pracownika. Dyrektor przedszkola w żadnym razie nie może zignorować takiej skargi. Jeżeli jednak okaże się, że oskarżenie jest bezpodstawne, dyrektor musi zawiadomić rodziców o sposobie załatwienia sprawy.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
Skarga na nauczyciela lub innego pracownika przedszkola, która jest niepodpisana i nie zawiera danych oraz adresu osoby wnoszącej, nie musi być rozpoznawana przez dyrektora przedszkola. Jeżeli jednak zarzuty są poważne lub nie zdarzają się po raz pierwszy, warto przeprowadzić postępowanie wyjaśniające. Dowiedz się, których skarg nie należy pozostawiać bez rozpoznania.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.