Aktualny
Zobacz inne wersje:

Jak wybierać szkolenia dla nauczycieli i nie popełnić żadnego z 10 najczęstszych błędów

Autor: Magdalena Goetz

Data aktualizacji dokumentu: 21 października 2024
  Jak wybierać szkolenia dla nauczycieli i nie popełnić żadnego z 10 najczęstszych błędów

Po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoleniowych nauczycieli dyrektor posiada wiedzę, w jakich obszarach szkolenia są najbardziej potrzebne – zarówno dla całego grona pedagogicznego, jak i pojedynczych osób.  Oferta szkoleń dla kadr oświatowych jest bardzo bogata. A im wybór jest szerszy, tym trudniejszy. Dowiedz się, podjąć decyzję, które szkolenia wybrać, aby później nie żałować?

Z tego artykułu dowiesz się m.in.: 

  • Jakie kryteria powinny decydować o wyborze form doskonalenia?
  • Jakie pytania warto zadać przed podjęciem decyzji o wyborze konkretnego kursu?
  • Co zrobić, aby szkolenia były skuteczne i odpowiadały na realne potrzeby przedszkola?
  • Jak ocenić, czy szkolenie przyniosło oczekiwane efekty?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.

Autor: Magdalena Goetz

Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, trenerka umiejętności interpersonalnych, a także autorka wielu publikacji z zakresu psychologii pracy, psychologii wychowawczej, relacji międzyludzkich oraz zdrowia psychicznego.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin