Aktualny
Jak rozmawiać z nauczycielem po zakończeniu obserwacji prowadzonych zajęć
Dyrektor przedszkola, w ramach sprawowanego nadzoru pedagogicznego, obserwuje prowadzone przez nauczycieli zajęcia i czynności wynikające z działalności statutowej. Każdą obserwację powinna kończyć rozmowa i omówienie wniosków. Dowiedz się, jak rozmawiać z nauczycielami, aby – nawet jeżeli wskażesz uchybienia – motywować ich do rozwoju i podnoszenia jakości pracy.
Z tego artykułu dowiesz się:
- W jaki sposób dyrektor przedszkola może opracować procedurę prowadzenia obserwacji w przedszkolu?
- Pięć rodzajów obserwacji w przedszkolu – sprawdź, jaki jest ich cel?
- Czy po zakończonej obserwacji trzeba przeprowadzić rozmowę z nauczycielem przedszkola?
- Na jakie 8 zagadnień warto zwrócić uwagę przeprowadzając rozmowę z nauczycielem przedszkola?
- Czy nauczyciel ma prawo odnieść się do uwag dyrektora przedszkola na temat jego pracy?
- W jaki sposób przekazać nauczycielowi konstruktywną krytykę?
- W jaki sposób motywować nauczyciela do poprawy jakości pracy?
- Jak opracować wzór arkusza obserwacji zajęć nauczyciela przedszkola?
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 26.11.2024