Archiwalny

Poznawanie alfabetu i przygotowanie do nauki pisania, czyli co o literach mówi podstawa programowa

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Data aktualizacji dokumentu: 11 grudnia 2017
Dokument archiwalny

Podstawa programowa nie wskazuje wprost, jakie umiejętności związane z pisaniem powinny posiadać dzieci kończące przedszkole. Nauczyciele nie mają pewności, czy powinni uczyć pisania liter pisanych czy drukowanych, a także – czy dzieci powinny ćwiczyć kreślenie znaków w liniaturze? Odpowiedzi należy szukać w warunkach i sposobie realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin