Archiwalny
Poznawanie alfabetu i przygotowanie do nauki pisania, czyli co o literach mówi podstawa programowa
Dokument archiwalny
Podstawa programowa nie wskazuje wprost, jakie umiejętności związane z pisaniem powinny posiadać dzieci kończące przedszkole. Nauczyciele nie mają pewności, czy powinni uczyć pisania liter pisanych czy drukowanych, a także – czy dzieci powinny ćwiczyć kreślenie znaków w liniaturze? Odpowiedzi należy szukać w warunkach i sposobie realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024