Archiwalny

Nauczyciel chce wprowadzać innowację – co zrobić, by była skuteczna

Autor: Wanda Pakulniewicz

Data aktualizacji dokumentu: 6 października 2016
Dokument archiwalny
30bd4cef442484835036085b23ef9b7a8f76e021-xlarge

Wprowadzenie innowacji pedagogicznej w przedszkolu to szansa na podniesienie jakości pracy i prestiżu placówki. To także wypracowanie trwałej zmiany, dzięki której wychowanie przedszkolne zaspokaja zróżnicowane potrzeby dzieci funkcjonujących w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym jest innowacja pedagogiczna. 
  • 8 kroków wprowadzania innowacji pedagogicznej.
  • 7 warunków skuteczności innowacji pedagogicznej.
  • W jakim celu wprowadza się innowacje.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
innowacje pedagogiczne
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin