Aktualny
Jak wydawać i ewidencjonować legitymacje przedszkolne? Aktualne przepisy.

Z dniem 12 lipca 2024 r. wprowadzono nowe przepisy dotyczące wydawania legitymacji przedszkolnych. Obecnie legitymacja przedszkolna może być wydana wszystkim dzieciom uczęszczającym do przedszkola. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami, przedszkola mają obowiązek prowadzenia ewidencji wydanych legitymacji przedszkolnych oraz duplikatów tych dokumentów. W artykule tym przedstawimy szczegóły nowych przepisów, które regulują sposób wydawania legitymacji oraz zasady ich rejestrowania w przedszkolach.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Kiedy i komu przysługuje legitymacja przedszkolna.
- Kto jest odpowiedzialny za wydanie legitymacji przedszkolnej i jakie są podstawy prawne.
- Jakie są obowiązki przedszkola dotyczące ewidencji legitymacji.
- Jakie dane muszą być zapisane w rejestrze legitymacji.
- Jakie zmiany w wydawaniu legitymacji obowiązują od 12 lipca 2024 r.
- Jakie są obecnie zasady wydawania legitymacji w formacie papierowym i elektronicznym.
- Na czym polega przedłużona ważność legitymacji wydanych do 12 lipca 2024 r.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
legitymacja przedszkolnaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer

Dodano: 17.09.2025