Aktualny

Jak wydawać i ewidencjonować legitymacje przedszkolne? Aktualne przepisy.

Data aktualizacji dokumentu: 13 października 2025
Jak wydawać i ewidencjonować legitymacje przedszkolne? Aktualne przepisy.

Z dniem 12 lipca 2024 r. wprowadzono nowe przepisy dotyczące wydawania legitymacji przedszkolnych. Obecnie legitymacja przedszkolna może być wydana wszystkim dzieciom uczęszczającym do przedszkola. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami, przedszkola mają obowiązek prowadzenia ewidencji wydanych legitymacji przedszkolnych oraz duplikatów tych dokumentów. W artykule tym przedstawimy szczegóły nowych przepisów, które regulują sposób wydawania legitymacji oraz zasady ich rejestrowania w przedszkolach.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kiedy i komu przysługuje legitymacja przedszkolna.
  • Kto jest odpowiedzialny za wydanie legitymacji przedszkolnej i jakie są podstawy prawne.
  • Jakie są obowiązki przedszkola dotyczące ewidencji legitymacji.
  • Jakie dane muszą być zapisane w rejestrze legitymacji.
  • Jakie zmiany w wydawaniu legitymacji obowiązują od 12 lipca 2024 r.
  • Jakie są obecnie zasady wydawania legitymacji w formacie papierowym i elektronicznym.
  • Na czym polega przedłużona ważność legitymacji wydanych do 12 lipca 2024 r.

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
legitymacja przedszkolna
Wydanie nr 146 Wrzesień/Październik 2025 r.
Dodano: 17.09.2025

Wydanie nr 146 Wrzesień/Październik 2025 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin