Aktualny

Aktualizacja instrukcji kancelaryjnej

Autor: Bożena Winczewska

Data aktualizacji dokumentu: 26 lipca 2024
AdobeStock_589427987
Pytanie:

Pytanie: Dnia 4.11.2011 r. opracowaliśmy instrukcję kancelaryjną z jednolitym rzeczowym wykazem akt i instrukcję archiwalną w naszym przedszkolu, które zostały uzgodnione z Archiwum Państwowym. Czy powinniśmy dokonać zmian w tych dokumentach i w jakim terminie?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.

Autor: Bożena Winczewska

wieloletni wizytator kuratorium, specjalista prawa oświatowego
Słowa kluczowe:
instrukcja kancelaryjna
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin