Aktualny
Informacja o warunkach zatrudnienia w przedszkolu od 26 kwietnia 2023 r.
Zmiany w Kodeksie pracy wprowadzone ustawą 9 marca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw oznaczają poważne zmiany w informacji o warunkach zatrudnienia dla pracowników publicznych i niepublicznych przedszkoli. Sprawdź, co musi zawierać informacja o warunkach zatrudnienia w przedszkolu od 26 kwietnia 2023 r. Dowiedz się, czy nowelizacja obejmuje również obecnych pracowników.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie informacje trzeba zamieszczać w nowej informacji o warunkach zatrudnienia?
- Czy pracownicy muszą otrzymać nową (zaktualizowaną) informację o warunkach zatrudnienia?
- Czy zawarcie kolejnej umowy o pracę z obecnym pracownikiem oznacza konieczność wręczenia nowej informacji o warunkach zatrudnienia?
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024