Informacja o warunkach zatrudnienia w przedszkolu od 26 kwietnia 2023 r.

Data aktualizacji dokumentu: 17 kwietnia 2023
Informacja o warunkach zatrudnienia w przedszkolu od 26 kwietnia 2023 r.

Zmiany w Kodeksie pracy wprowadzone ustawą 9 marca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw oznaczają poważne zmiany w informacji o warunkach zatrudnienia dla pracowników publicznych i niepublicznych przedszkoli. Sprawdź, co musi zawierać informacja o warunkach zatrudnienia w przedszkolu od 26 kwietnia 2023 r. Dowiedz się, czy nowelizacja obejmuje również obecnych pracowników. 

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie informacje trzeba zamieszczać w nowej informacji o warunkach zatrudnienia?
  • Czy pracownicy muszą otrzymać nową (zaktualizowaną) informację o warunkach zatrudnienia?
  • Czy zawarcie kolejnej umowy o pracę z obecnym pracownikiem oznacza konieczność wręczenia nowej informacji o warunkach zatrudnienia?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin