Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej na rok szkolny 2020/2021
Epidemia i obostrzenia w funkcjonowaniu placówek oświatowych wpływają na dobrostan wszystkich dzieci, powodując obciążenia, które mogą wpływać na ich osiągnięcia w realizacji podstawy programowej, przygotowanie do podjęcia nauki w szkole, a w konsekwencji efekty uczenia się na dalszych etapach edukacji. W tym kontekście przygotowanie przedszkola na wyzwania związane ze skutkami COVID-19 wymagają nie tylko reagowania na sytuacje wynikające z bieżącej realizacji zadań, ale także uwzględnienia perspektywy długoterminowej – zwiększonego ryzyka wpływu niekorzystnych czynników na funkcjonowanie dzieci wobec zadań rozwojowych i edukacyjnych w przyszłości.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.