Dokument aktualny
Zobacz inne wersje:

Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka po pierwszym półroczu w przedszkolu

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Data aktualizacji dokumentu: 24 lutego 2023
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka po pierwszym półroczu

Wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka należy dokonać każdorazowo po złożeniu w przedszkolu orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, w takim czasie, by możliwe było dotrzymanie określonego w przepisach terminu opracowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego. Okresowej oceny dokonuje się zwykle po pierwszym półroczu pracy z dzieckiem. Sprawdź, jak przeprowadzić wopfu w przedszkolu. 

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • WOPFU i IPET – czym są i kto powinien je przygotowywać?
  • Ile razy w roku dokonuje się wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka.
  • Jak powiązać wyniki wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka z oceną efektywności IPET.
  • Kto opracowuje wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia.
  • Kto może koordynować prace zespołu ds. WOPFU.
  • Co powinien zawierać arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.
Dodano: 26.03.2024

Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin