Archiwalny
Promocja przedszkola – wiele dróg do sukcesu przed rozpoczęciem rekrutacji
Dokument archiwalny
Dyrektor przedszkola pragnący wypromować placówkę ma w zasięgu ręki wiele możliwości, które pozwolą osiągnąć cel. Najlepsze efekty da łączenie różnorodnych metod. Po jakie sposoby warto sięgnąć? Przeczytaj ostatni artykuł z cyklu i sprawdź, jak możesz zwiększyć popularność przedszkola w lokalnej społeczności na kilka tygodni przed rozpoczęciem naboru na nowy rok szkolny.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Więcej kanałów – więcej szans. Jak to wykorzystać do promocji przedszkola.
- Czy zawsze dobra renoma wyprzedza ofertę.
- Jak odbudować wizerunek przedszkola.
- Jak opracować plan promocji przedszkola.
- Kanały i metody prezentacji oferty - z jakich 15 propozycji warto skorzystać.
- Jak wykorzystać marketing szeptany.
- Czy weryfikacja skuteczności działań promocyjnych jest niezbędna.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
rekrutacja do przedszkolaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024