Archiwalny
Na czym polega obowiązek informowania o możliwości zmiany wymiaru etatu i wolnych miejscach pracy?
Dokument archiwalny
Zatrudnienie nowego pracownika pociąga za sobą szereg obowiązków po stronie pracodawcy. Wielu dyrektorów zapomina jednak, że przed ogłoszeniem naboru na wolne stanowiska należy poinformować zatrudnionych już pracowników o możliwości zmiany wymiaru etatu lub wolnych miejscach pracy. W jakiej formie udzielić tej informacji i jakie konsekwencje pociągnie za sobą niedopełnienie obowiązku?
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024