Aktualny
Arkusz organizacyjny przedszkola na rok szkolny 2025/2026

Arkusz organizacji jest podstawowym dokumentem określającym zasady funkcjonowania przedszkola w danym roku szkolnym. Jego opracowanie wymaga zastosowania procedur określonych w przepisach oraz unikalnych wytycznych przekazanych przez dany organ prowadzący. Sprawdź, jak zgodnie z prawem opracować arkusz organizacyjny przedszkola, by nie został zakwestionowany przez organ prowadzący i kuratorium.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Co powinien zawierać arkusz organizacyjny przedszkola.
- Co powinien zawierać arkusz organizacyjny oddziału przedszkolnego.
- W jaki sposób ustalić w arkuszu liczbę etatów dla specjalistów.
- Jaki może być harmonogram opiniowania i zatwierdzania arkusza organizacji przedszkola w 2025 roku.
- Jakie dodatkowe informacje może zawierać arkusz organizacyjny przedszkola.
- Czego nie może wymagać organ prowadzący w procedurze tworzenia i akceptowania arkusza organizacyjnego.
- Czy związki zawodowe opiniują arkusz organizacyjny przedszkola.
- Jakie dane z arkusza organizacyjnego przedszkola należy udostępnić organizacjom związkowym.
- Co grozi dyrektorowi przedszkola za opóźnienia w przygotowaniu arkusza.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
arkusz organizacyjny przedszkolaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer

Dodano: 19.03.2025