Archiwalny
Zakup środków do dezynfekcji na koszt rodziców
Dokument archiwalny
Dyrektor przedszkola niepublicznego co do zasady nie może bez zmiany umowy (aneksu) podwyższyć wysokości opłaty (wynagrodzenia) za świadczenie usług z tytułu umowy zawartej przez przedszkole z rodzicami dziecka. Możliwe jest natomiast potraktowanie kosztów zakupu środków do dezynfekcji jako wydatków poniesionych w celu należytego wykonania umowy. W takim przypadku przedszkole może domagać się zwrotu tych wydatków po ich poniesieniu, jeżeli zawarta umowa tego nie wyklucza.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
bezpieczeństwo w przedszkoluPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024