Archiwalny

Wskazówki do monitorowania podstawy programowej w roku szkolnym 2021/2022

Autor: Jolanta Wasilewska

Data aktualizacji dokumentu: 17 grudnia 2019
Dokument archiwalny
AdobeStock_115222079

Celem monitorowania realizacji podstawy programowej jest pozyskanie informacji o stosowanych przez nauczycieli rozwiązaniach organizacyjnych i metodycznych związanych z wdrażaniem nowych regulacji oraz o uwzględnianiem zalecanych warunków i sposobów jej realizacji. Monitorując działania nauczycieli, dyrektor pozyskuje również informacje o efektach pracy wyrażających się w postaci wiadomości i umiejętności pozyskiwanych przez dzieci. Sprawdź, jak monitorować podstawę programową w przedszkolu w roku szkolnym 2021/2022.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • W jakich trzech aspektach należy monitorować podstawę programową w przedszkolu.
  • Jaki może być sposób monitorowania realizacji podstawy programowej w przedszkolu.
  • Z jakich narzędzi można skorzystać w celu monitorowania podstawy programowej w przedszkolu.
  • Z jakich 6 etapów składa się proces monitorowania.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.

Autor: Jolanta Wasilewska

Dyrektor przedszkola nr 8 w Skierniewicach
Numer 143 Czerwiec/Lipiec 2025 r.
Dodano: 18.06.2025

Numer 143 Czerwiec/Lipiec 2025 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin