Archiwalny

Siedem zasad redagowania pism – sprawdź, czy korespondencja przedszkola spełnia wymagania urzędowe

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Data aktualizacji dokumentu: 28 lutego 2017
Dokument archiwalny

Każde pismo redagowane w przedszkolu powinno spełniać wymagania stawiane przez korespondencję urzędową. Wypracowane przez praktykę administracyjną zasady redagowania pism pozwalają na uniknięcie błędów oraz czynią korespondencję bardziej przystępną dla odbiorców. Zapoznaj się z artykułem i upewnij, że Twoje pisma są redagowane poprawnie.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin