Archiwalny
Ewidencja czasu pracy od 1 stycznia 2019 roku
Dokument archiwalny
Zgodnie z obowiązującym od 1 stycznia 2019 r. rozporządzeniem w sprawie dokumentacji pracowniczej, pracodawcy muszą prowadzić dość szczegółową dokumentację dotyczącą czasu pracy oraz uprawnień związanych z rodzicielstwem, naliczania i wypłaty świadczeń pracowniczych, a także innych roszczeń wynikających ze stosunku pracy. Upewnij się, że znasz nowe zasady prowadzenia tej dokumentacji.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024