Aktualny
Zobacz inne wersje:

Informacja o nałożeniu kary porządkowej

W celu zdyscyplinowania pracowników dyrektor przedszkola może nakładać na nich kary porządkowe, o których mowa w ustawie – Kodeks pracy. O zastosowanej karze pracodawca zawiadamia pracownika na piśmie, wskazując rodzaj naruszenia obowiązków pracowniczych i datę dopuszczenia się przez pracownika tego naruszenia oraz informując go o prawie zgłoszenia sprzeciwu i terminie jego wniesienia. Odpis zawiadomienia składa się do akt osobowych pracownika. Pobierz przykładowy wzór zawiadomienia o ukaraniu pracownika przedszkola karą porządkową.   

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Wydanie nr 136 Listopad/Grudzień 2024 r.
Dodano: 26.11.2024

Wydanie nr 136 Listopad/Grudzień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin