Archiwalny

Jak po zmianie podstawy programowej wpływać na rozwój gotowości szkolnej sześciolatka

Data aktualizacji dokumentu: 2 września 2016
Dokument archiwalny

Rozszerzenie edukacji przedszkolnej o naukę liczenia, czytania i pisania wpłynęło na praktykę przygotowania szkolnego. Zadaniem nauczycieli jest stworzenie takich warunków realizacji podstawy programowej, które umożliwią dziecku rozwój fizyczny, poznawczy, emocjonalno-społeczny oraz motoryczny, a jednocześnie – przygotowanie do nauki w szkole będzie twórczą i ważną przygodą edukacyjną.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin