Aktualny
Opinia burmistrza w sprawie spełniania wymagań sanitarno-lokalowych przez klub dziecięcy – terminy, procedura i wymagane załączniki

Planując otwarcie klubu dziecięcego na podstawie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, przedsiębiorca musi uzyskać m.in. opinię burmistrza (wójta, prezydenta miasta) potwierdzającą spełnianie wymagań sanitarno-lokalowych. Warto wiedzieć, jaki jest termin na jej wydanie, z jakich przepisów to wynika oraz jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
- Jaki jest termin na wydanie opinii burmistrza w sprawie spełniania wymagań sanitarno-lokalowych.
- Z jakich przepisów wynika procedura wydania opinii.
- Jakie dokumenty są wymagane obowiązkowo, a jakie fakultatywnie.
- Jakie warunki lokalowe i sanitarne musi spełniać klub dziecięcy.
- Jakie są różnice w potwierdzaniu wymagań sanitarno-lokalowych dla klubów dziecięcych i żłobków.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
klub dziecięcyPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer

Dodano: 17.09.2025