Dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego realizują tę samą podstawę programową, co dzieci nieposiadające orzeczenia. Dotyczy to wszystkich orzeczeń, co oznacza, że nie ma odrębnej podstawy programowej dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
Okres przedszkolny to czas, w którym dzieci rozwijają się intensywnie na różnych polach. Nawet niezbyt uważny obserwator zobaczy, ile nowych umiejętności zdobędzie przedszkolak w ciągu jednego roku szkolnego. Dla kilkulatka rok to czas wielkich zmian w obszarze emocjonalnym, społecznym i fizycznym. Każde dziecko rozwija się w swoim tempie, u jednego zachodzą szybkie zmiany, inne kształtują swoje zasoby powoli. Jak rozwijają się dzieci z niepełnosprawnością intelektualną? W jaki sposób wspierać w przedszkolu ogólnodostępnym dziecko z niepełnosprawnością intelektualną?
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.