Przepisy nie określają częstotliwości, z jaką powinna być dokonywana ocena efektywności psychologiczno-pedagogicznej. Warto zobowiązać nauczycieli do dokonania jej po pierwszym półroczu, raz z wielospecjalistyczną oceną poziomu funkcjonowania dziecka. Pozwoli to na monitorowanie postępów dzieci, racjonalne organizowanie wsparcia i reagowanie na bieżące potrzeby wychowanków.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
Reforma oświaty nie wprowadza zasadniczych zmian w zakresie samej idei nadzoru pedagogicznego i rozwiązań regulowanych z poziomu ustawy. Nadal aktualne pozostają też zadania i formy nadzoru wynikające z rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego. Jednak inne rozporządzenia wykonawcze determinują nowe obszary działań dyrektora lub odmienny sposób realizacji dotychczasowych zadań – sprawdź, o czym musisz pamiętać.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.