Prawidłowe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji to podstawa codziennej pracy każdej placówki przedszkolnej. Wiele przedszkoli ma jednak trudności z wdrożeniem jednolitych zasad. Błędy w tym obszarze mogą skutkować opóźnieniami, naruszeniem przepisów czy niewłaściwym rozpatrywaniem skarg. W artykule omawiamy zasady obiegu korespondencji, terminy rozpatrywania pism, rejestrację przesyłek oraz obowiązki dyrektora i organizację pracy sekretariatu.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
Dyrektor szkoły i przedszkola nie mają obowiązku odpowiadania na piśmie na ustne zapytanie rodzica dotyczące jego dziecka lub działalności placówki. Sprawdź jednak, czy oznacza to obowiązek udzielania pisemnej odpowiedzi na każde pismo złożone przez rodziców z zachowaniem wymogów formalnych. Dowiedz się, jakie przepisy regulują zasady prowadzenia korespondencji z rodzicami.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.