• Poradnik Dyrektora PrzedszkolaPoradnik Dyrektora Przedszkola
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów
  • x
  • SKLEP (NOWOŚĆ)
  • Rekrutacja do przedszkola
  • Odpowiedzialność dyrektora
  • Współpraca z rodzicami
  • Nadzór pedagogiczny
  • Organizacja pracy przedszkola
  • Pomoc p-p
  • Bezpieczeństwo i opieka
  • Kadry i płace
  • Przedszkola niepubliczne

catering w przedszkolu

AdobeStock_46912816

Własna kuchnia czy catering w przedszkolu

Zgodnie z przepisami przedszkole, organizując wyżywienie dla dzieci korzystających z wychowania przedszkolnego może korzystać z własnej kuchni albo usług firmy cateringowej. Obydwa rozwiązania mają swoje plusy i minusy i w dużej mierze zależą od warunków lokalowych, jakimi dysponuje placówka. Sprawdź zatem, kiedy lepiej zdecydować się na posiłki z firmy cateringowej zamiast organizowania własnej kuchni.  

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie przepisy regulują zasady organizowania wyżywienia w przedszkolach.
  • Za co dokładnie płacą rodzice w ramach opłaty za wyżywienie dziecka w przedszkolu.
  • Na jakiej zasadzie możliwe jest zwolnienie z opłat za wyżywienie w przedszkolu.
  • W jakim celu firma cateringowa musi podać, ile dokładnie kosztują posiłki dla przedszkolaków.
  • Kiedy bardziej opłaca się skorzystanie z cateringu niż własnej kuchni.
  • Jakie są wymagania sanepidu odnośnie do organizacji wyżywienia w przedszkolu.
  • Jakie są różnice pomiędzy cateringiem w przedszkolu publicznym i niepublicznym.
  • Jak przeprowadzić procedurę zamówieniową na catering.
  • Co powinna zawierać umowa na usługę cateringową.
  • Jakie wymagania związane z HACCP musi spełnić przedszkole.
  • Jakie jest 12 etapów wdrożenia HACCP w przedszkolu
  • Michał Łyszczarz
  • 22 kwietnia 2022 r.
  • Nr 104 - Maj 2022
7581

Nagrody i wyróżnienia

PortalPrzedszkolny.pl

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

PortalOświatowy.pl
Epedagogika.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.