DOKUMENTACJA ZWIĄZANA Z UDZIELANIEM POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Wszystkie działania dyrektora, nauczycieli i specjalistów w związku z organizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej powinny być dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wypracowanymi w placówce zasadami i formami prowadzenia dokumentacji. Za właściwe prowadzenie dokumentacji w przedszkolu i odpowiada dyrektor (§ 26 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji, dalej: rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia dokumentacji przedszkolnej). Na początku roku szkolnego powinien on zadbać o wskazanie sposobu dokumentowania realizacji przez nauczycieli zadań w zakresie udzielanej dzieciom pomocy oraz określić terminy i zasady ewentualnej kontroli, uwzględniając jej zakres w planie nadzoru pedagogicznego.