Archiwalny
Monitorowanie realizacji podstawy programowej w przedszkolu od 1 września
Dokument archiwalny
Blisko pół roku przedszkola funkcjonują w oparciu o zmieniające się systemy pracy (stacjonarny, zdalny, tylko zajęcia opiekuńcze). W tym czasie największe obawy wzbudza kwestia możliwości oceny postępów dziecka przebywającego w domu i stopnia realizacji podstawy programowej. W tej sytuacji należało określić nowe warunki i sposoby monitorowania, dokumentowania i oceny stopnia realizacji podstawy programowej. Kluczem do sukcesu w tych staraniach okazał się dobrze zorganizowany stały kontakt z rodzicami dziecka.
Z tego artykułu dowiesz się:
- W jaki sposób podsumować osiągane efekty i wyciągnąć wnioski do dalszej pracy.
- Czy przerwa w nauce stacjonarnej jest zagrożeniem dla realizacji podstawy programowej.
- Co powinno być tematem pierwszego po zawieszeniu zajęć zebrania z nauczycielami.
- W jaki sposób kontrolować realizację podstawy programowej.
- Jak po przerwie w nauczaniu rozpoznać aktualny poziom osiągnięć dzieci.
- Kiedy czas na kolejne zebranie z nauczycielami przedszkola.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
podstawa programowa przedszkolePodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer
Dodano: 24.10.2024