Archiwalny

Diagnoza gotowości szkolnej – w praktyce

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Data aktualizacji dokumentu: 31 marca 2020
Dokument archiwalny
 Diagnoza gotowości szkolnej – w praktyce

Zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego opracowanie diagnozy dojrzałości szkolnej dotyczy dzieci, które w danym roku mają rozpocząć naukę w szkole. Oznacza to, że diagnoza ta dotyczy nie tylko sześciolatków, które w danym roku szkolnym realizują obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Kogo dotyczy diagnoza dojrzałości szkolnej.
  • Jakie są terminy wykonania zadań związanych z diagnozą.
  • Jak przeprowadzić diagnozę gotowości szkolnej dziecka.
  • jak ocenić poszczególne 4 obszary funkcjonowania dziecka.
  • Czym jest analiza czynników środowiskowych.
  • Jakie narzędzia można wykorzystać do diagnozy przedszkolnej.
  • Na czym może polegać wsparcie nauczycieli przez specjalistów w ocenie gotowości szkolnej.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.
Dodano: 24.10.2024

Numer 135 Październik/Listopad 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin