• Poradnik Dyrektora PrzedszkolaPoradnik Dyrektora Przedszkola
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów
  • x
  • SKLEP (NOWOŚĆ)
  • Rekrutacja do przedszkola
  • Odpowiedzialność dyrektora
  • Współpraca z rodzicami
  • Nadzór pedagogiczny
  • Organizacja pracy przedszkola
  • Pomoc p-p
  • Bezpieczeństwo i opieka
  • Kadry i płace
  • Przedszkola niepubliczne

zwrot kosztów dojazdu

Indywidualne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne a zwrot kosztów dojazdu do dziecka

Indywidualne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne a zwrot kosztów dojazdu do dziecka

Gdy IPP ma być realizowane w domu dziecka, dyrektor musi szybko ułożyć logistykę: kto pojedzie, kiedy i… za czyje pieniądze. Tu najczęściej pojawia się zgrzyt między oczekiwaniami nauczyciela a zapisami umowy o pracę i przepisami o podróży służbowej. Ten tekst porządkuje zasady: od znaczenia „miejsca pracy” w akcie mianowania/umowie, przez to, kiedy dojazd staje się delegacją z prawem do zwrotu kosztów, a kiedy jest zwykłym przemieszczaniem się w granicach miejscowości, aż po dobre praktyki dokumentacyjne i rozliczeniowe.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego wskazanie „miejsca pracy” w umowie decyduje o prawie do zwrotu kosztów dojazdu.
  • Kiedy dojazd do domu dziecka stanowi podróż służbową, a kiedy nie.
  • Jak rozliczać koszty: bilety, ryczałty, tzw. kilometrówkę oraz jakie dokumenty gromadzić.
  • Jak formułować polecenia wyjazdu służbowego i jak je łączyć z harmonogramem IPP.
  • Jakie zapisy w umowie/regulaminie ułatwiają rozliczenia i zapobiegają sporom.

Pobierz wzór:

  • Polecenie wyjazdu służbowego (delegacja) – wzór dla jednostek oświaty
  • Agnieszka Rumik-Smolarz
  • 13 października 2023 r.
  • Organizacja pracy przedszkola
11412

Nagrody i wyróżnienia

PortalPrzedszkolny.pl

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

PortalOświatowy.pl
Epedagogika.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.