• Poradnik Dyrektora PrzedszkolaPoradnik Dyrektora Przedszkola
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów
  • x
  • SKLEP (NOWOŚĆ)
  • Rekrutacja do przedszkola
  • Odpowiedzialność dyrektora
  • Współpraca z rodzicami
  • Nadzór pedagogiczny
  • Organizacja pracy przedszkola
  • Pomoc p-p
  • Bezpieczeństwo i opieka
  • Kadry i płace
  • Przedszkola niepubliczne

zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne

Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne. Na zdjęciu: zajęcia w przedszkolu

Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne w przedszkolu

Dobry poziom rozwoju kompetencji społecznych i umiejętności regulowania własnych emocji to podstawa prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie. To też baza, która pozwala zadbać o własny psychiczny dobrostan. Warto inwestować w rozwój tych obszarów już od najmłodszych lat. Okres przedszkolny to czas, w którym dzieci rozwijają w zabawie z rówieśnikami i w czasie współpracy z dorosłymi wiele kompetencji, które wykorzystują już do końca życia. Celem zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne jest wsparcie tych przedszkolaków, którym funkcjonowanie w grupie przysparza trudności. Poznaj przykłady takich zajęć i zalecane metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki jest cel zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne.
  • Jakie są zasady organizowania zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne w przedszkolu.
  • Czym są kompetencje emocjonalno-społeczne.
  • Jakie metody pracy będą pomocne.
  • Jak dokumentować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.
  • Dlaczego zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne są ważne z perspektywy psychologa.
  • Natalia Perek
  • 7 maja 2025 r.
  • Organizacja pracy przedszkola
15641

Nagrody i wyróżnienia

PortalPrzedszkolny.pl

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

PortalOświatowy.pl
Epedagogika.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.