• Poradnik Dyrektora PrzedszkolaPoradnik Dyrektora Przedszkola
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów
  • x
  • SKLEP (NOWOŚĆ)
  • Rekrutacja do przedszkola
  • Odpowiedzialność dyrektora
  • Współpraca z rodzicami
  • Nadzór pedagogiczny
  • Organizacja pracy przedszkola
  • Pomoc p-p
  • Bezpieczeństwo i opieka
  • Kadry i płace
  • Przedszkola niepubliczne

świadek wypadku

Jak zadbać o dzieci, które były świadkami wypadku w przedszkolu?

Jak zadbać o dzieci, które były świadkami wypadku w przedszkolu?

Bezpieczeństwo dzieci w grupie przedszkolnej to temat, który naprawdę potrafi spędzić sen z powiek wychowawcy. Jak zadbać o kilkuletnie, ogromnie ruchliwe i ciekawe świata istoty tak, by nikomu nic się nie stało? Narzędzi mamy sporo – dorośli do pomocy w sali, edukacja na temat bezpieczeństwa na spacerze w przestrzeni miejskiej, zabezpieczone meble, kryjówki na nożyczki, kleje etc. Nie sposób jednak przewidzieć wszystkiego. Czasem los po prostu płata figle. Jak postępować, jeżeli w przedszkolu już zdarzy się wypadek? W każdym przedszkolu powinna obowiązywać procedura postępowania w razie wypadku. Warto upewnić się, że uwzględnia ona nie tylko kroki postępowania dotyczące ofiary, ale wskazuje również, jak zadbać o dzieci, które były świadkami wypadku w przedszkolu.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie emocje towarzyszą dzieciom będącym świadkami wypadku?
  • Jakie kroki należy podjąć natychmiast po wypadku w przedszkolu?
  • Jak rozmawiać z dziećmi, które były świadkami wypadku?
  • Dlaczego wsparcie emocjonalne dla świadków jest tak ważne?
  • Kiedy po wypadku w przedszkolu warto zwrócić się o pomoc do psychologa dziecięcego?
  • Natalia Perek
  • 18 września 2023 r.
  • Bezpieczeństwo i opieka
11242

Nagrody i wyróżnienia

PortalPrzedszkolny.pl

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

PortalOświatowy.pl
Epedagogika.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.