Okres przedszkolny to dla wielu rodzin pierwszy kontakt z dużymi grupami równolatków swoich pociech. Ujawniają się różne trudności, które czasem w życiu rodzinnym nie były dla opiekunów zrozumiałe i tak widoczne, jak w przedszkolu. To często czas pierwszych kroków w kierunku diagnozy spektrum autyzmu czy niepełnosprawności intelektualnej. Dzieci z trudnościami funkcjonują w społecznościach przedszkolnych często długo, zanim proces diagnostyczny zostanie sfinalizowany. Dowiedz się, w jaki sposób zadbać o grupę, w której funkcjonują dzieci z różnicami rozwojowymi.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
W przedszkolu publicznym przydziału dzieci do grup dokonuje dyrektor przedszkola. Uwzględnia przy tym wiek dzieci oraz oczekiwania rodziców. Czy tak samo jest w przedszkolu niepublicznym? Dowiedz się, kto w przedszkolu niepublicznym jest osobą decyzyjną w sprawie przeniesienia dziecka do innej grupy.
Przeczytaj również:
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies.Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.